نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

پوکی استخوان و آلوی سیاه!

استاد دانشگاه فلوریدا در گفت‌و‌گو با فارس:

آلوی سیاه بهترین درمان برای پوکی استخوان است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه فلوریدا گفت: خوردن آلوی سیاه باعث ترمیم استخوان‌های بدن می‌شود و این آلو بهترین درمان برای بیماران پوکی استخوان محسوب می‌شود.

بهرام ارجمندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: پوکی استخوان بیماری است که بیش‌تر افراد در دوران پیری به آن دچار می‌شوند و می‌تواند مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد کند.
وی در ادامه تصریح کرد: با انجام ورزش‌های روزانه، نکشیدن سیگار، تغذیه مناسب و نخوردن مشروبات الکلی می‌توان از بروز بیماری پوکی استخوان پیشگیری کرد و برای پیشگیری از این بیماری‌ 4 ساعت پیاده‌روی در هفته‌ با مصرف بهترین داروها برابری می‌کند.
استاد دانشگاه فلوریدا افزود: تحقیقات ما بر روی این بیماری از سال 1996 تا سال 2008 بر روی مدل‌های انسانی و حتی حیوانی انجام شد و در این تحقیقات ما میوه‌ها و خشکبارهای مختلف مانند خرما، کشمش، توت فرنگی و ...را مورد مطالعه قرار دادیم.
وی ادامه داد: این تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن آلوی سیاه (نه آلوی بخارا) استخوان‌های تخریب شده را ترمیم می‌کند و کیفیت استخوان‌هایی که بر اثر خوردن این آلو ترمیم می‌شوند، بهتر از استخوان‌هایی است که با بهترین داروها ترمیم می‌شود. این درحالی است که هزینه درمان با داروها ماهانه 600 دلار و از طریق تزریق است اما مصرف این آلوها هزینه زیادی
ندارد و فرد به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند.
این دانشمند ایرانی مقیم آمریکا یادآور شد:‌ اصل این آلوها در کنار دریای خزر رشد می‌کند و هم اکنون آمریکا بزرگترین تولید کننده این آلوها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد