نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

انجمن علمی محیط زیست

سلام علیکم

اول عرض کنم که خانم های محترمی که نظراتی در پست قبلی داده بودند، به نظرات مراجعه کنند تا حرفامو دوباره تکرار نکنم.


اما مسئله ای که براش پست جدید در نظر گرفتم معرفی دو تا وبلاگ بود. هر دو تا وبلاگ از دانشگاه خودمونن و از گروه همسایه خودمون. گروه محیط زیست و بچه های انجمن علمی محیط زیست.


وبلاگ دانشجویان محیط زیست تربیت معلم سبزوار


و مهم تر از اون:


چشمان سبز طبیعت


وبلاگ دومی یعنی چشمان سبز طبیعت در مسابقه وبلاگ های مرتبط با محیط زیست در کشور رتبه سوم رو کسب کرد.


وبلاگ علمی باید اینطوری باشه. البته خیلی بهتر از اونچه که خانم رجایی انجام دادن و می دن


تا بعد

موفق باشید

==============

پی نوشت: برای مدیریت وبلاگ ان شاء الله خودم دست به کار خواهم شد و یک سردبیر انتخاب خواهم کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
...... دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

امروز اخبار چند صحنه ای از مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر کشور رو نشون داد یکی از پژوهشگران نمونه کشور که ازشون تقدیر شد استاد کاظمی خودمون بود راستش کلی ذوق کردم از همین جا به ایشون تبریک میگم

یک زیست شناس سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

من یه عرض خیلی خیلی مهمی دارم
تا زمانی که محیط زیست دانشگاه ما کاردانی بود سر در گرو نوشته بود گروه تکنولوژی محیط زیست حالا هم که کارشناسی شده نوشتن مهندسی محیط زیست توی این دانشگاه خراب شده به یک دانشجوی غیر پایه که میگی رشتت زیسته میگه آها محیط زیست!!!! چرا نباید تابلوهای دوتا گروه از هم جدا باشه مخصوصا این ترم که بچه های ارشدمون میان
حرف من اینه که تا وقتی تابلویی به اسم رشتمون توی این دانشگاه ولو گوچک وجود نداشته باشه ما دیده نمیشیم مثل همین حالا نبودن تابلویی برای گروه زیسته هیچ معنیی جز نبودن این گروه نداره
محیط زیست با زیست شناسی زمین تا آسمون فرق میکنه حالا توی چند تا درس مشترک هستیم دلیلی بر یکی بودن نیست
روی این مطلب حتما فکر کنید و این ترم هرطور شده گروهی به اسم رشته خودمون داشته باشیم تا هر وقت میگیم زیستیم نگن آها محیط زیست!!!!!!!!!

رجایی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://tokan.persianblog.ir

سلام
ممنون بابت لطفی که جهت معرفی وبلاگ داشتین
مطمئنا که وبلاگ شما خیلی بهتر و علمی تر خواهد درخشید.
همون طور که میدونید رشته زیست شناسی و گروه شما در دانشگاه مخصوصا با حضور اساتیدی نظیر دکتر رستگار و دیگران خیلی شناخته تر از محیط زیست است طوری که بزرگترین دغدغه ما اینه که محیط زیست به معروفی زیست بشه
امیدوارم با همکاری اعضا دو انجمن که در یک سایت نیز قرار دارند بتونیم پیوندهای بیشتری بین دو گروه و دو انجمن و دو رشته ایجاد کرد.

قاسم ابادی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام؛
دوستان محض رضای خدا بلند شین بیاین دیگه!!!
کلاسا از شنبه تشکیل میشه، من با اقای طزری صحبت کردم گفتند تا سه شنبه صبح کلاسا برگزار میشه بعدش برا ارشد چند روزی دانشکده تعطیل میشه. بابا این چند روز رو بیان حداقل.

بابت اکولوژی واقعا متاسف شدم!

من و چند تا از بچه ها(خانم ها) قصد داریم اردیبهشت ماه دو سه روزی بریم شمال( احتمال زیاد علی اباد) اگه دوست دارین حداقل یه سفر دانشجویی برید یا علی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد