نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

اطلاعیه شماره 9 کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان برگزاری آزمون های رشته های علوم پزشکی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام شد. به لینک زیر مراجعه نمائید:


اینجا


موفق باشید

p
نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضویان پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.biology42.blogfa.com




اری تو راست می گویی اسمان مال من است،پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن بر دل سنگ زمین جای من است.

من نمی دانم که چرا این مردم،دانه های دلشان پیر است.

صبر کن ای سهراب،قایقت جا دارد؟

من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم...

به سراغ من اگر می ایید تندو اهسته چه فرقی دارد ،تو به هر جور دلت خواست بیا..

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد.

مثل مرمر شده است،چینی نازک تنهایی من.......

مهم نیست دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام میشه اگر امکانش هست جلسه ی صندلی داغ دکتر رستگار و به صورت فایل قابل دانلود در وبلاگ بگذارید.ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام
آره لطفا این کارو حتما بکنید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد