نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

رتبه های ورودی 88

خانم طبسی 50 زیست گیاهی
خانم زنگویی 120 زیست گیاهی
آقای سنجری 104 زیست سلولی
خانم آریا 150 زیست سلولی
یه دوست دیگر هم که اسمشان در خاطرم نیست 148 زیست جانوری


اگر از بقیه رتبه ها اطلاعی دارید در نظرات اعلام نمائید.

موفق باشید

نظرات 9 + ارسال نظر
پورافشار شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ http://cellbio90.blogfa.com

سلام
آیا اطلاعاتی در مورد رشته نانوبیوتکنولوژی پزشکی دارید؟
زیست شناسان سلولی 90 خوارزمی گفتگویی با رتبه 1 این رشته داشتند.
خوشحال می شویم دانسته هامان را به اشتراک بگذاریم.[گل]

رجایی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://tokan.persianblog.ir

تبریک

یه دوست جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://hamhame1.mihanblog.com/

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید به وب منم سر بزنید و نظرتونو بگین در ضمن اماده ی تبادل لینک هم هستم

زیست شناسان جوان دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://qombio.vvs.ir

سلام.خوبید؟با یه خبر جدید اومدم!
زیست شناسی به سبک ما...به پایان فعالیتش رسید ولی ما متوقف نخواهیم شد و بهتر و بیشتر از قبل به فعالیتمان ادامه خواهیم داد در سایت زیست شناسان جوان!
بمنظور ارتقای خدماتمان سایت زیست شناسان جوان رو طراحی و راه اندازی کردم و امیدوارم با توکل به خدا و کمک همه شما دوستانم یکی از جامع ترین سایت های زیست شناسی برای استفاده ی همه ی زیست شناسان و علاقه مندان به زیست شناسی درست کنیم.
پس لطفا مارو با نام سایت زیست شناسان جوان لینک کنید و خوشحال میشم ک علاوه بر کاربر عادی ب عنوان نویسنده در سایت عضو بشید و مطالب علمی مفیدتون رو در اختیار دوستانمان قرار بدهید.
با تشکر
مدیر سایت زیست شناسان جوان:نرگس سادات مرتضویان

فاطی کنکوری چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام.سریع میرم سر اصل مطلب.ایا غده پروستات جز اینکه محیط اسپرم رو از حالت اسیدی به خنثی تغیییرمیده کار دیگ ای هم داره؟مثلا اینکه اگه نباشه یا مشکلی براش پیش بیاد(مثلا ادرار درش تجمع پیدا کنه)باعث میشه که شخص کنترل ادرارشو از دست بده؟(خودم اینو قبول نئارم ولی).خیلی خیلی خیلی ممنونم اگه جواب بدید(سریع)و دیگه هیچی خدافظ

زیست88 پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام .
بچه ها چخب از ارشدتون؟؟؟؟؟؟؟؟

زیست شناس پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

رتبه هارو گفتین ولی رشته های قبولی رو که نگفتین

negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

امین مولودی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.golestantour.blogfa.com

سلام موفق باشید با مطالب تازه بروز هستم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد