نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

قبولی های ارشد

سلام 

خبر بدید که کی کجا قبول شده. به عنوان شروع: 

1- سید کاظم حسینی، بیوتکنولوژی میکروبی دانشگاه تهران 

2- حمزه شجاع، بیوتکنولوژی میکروبی دانشگاه تهران 

3- خانم سحر قلعه نویی، اکولوژی سیستماتیک دانشگاه تربیت مدرس تهران 

4- خانم ملیحه سعیدی  سیستماتیک اکولوژی دانشگاه فردوسی  

5- خانم  مریم حاجیلری سیستماتیک اکولوژی دانشگاه ارومیه  

6- خانم نرگس دریادل فیزیولوژی گیاهی دانشگاه دامغان 

7- شما بگید...

 

موفق باشید

نظرات 12 + ارسال نظر
s.kh سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://novingenetic.loxblog.com/

از اشنایی باهاتون خوشبختم امیدوارم بتونیم بهم کمک کنیم

آزاده سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://greenhorticulture.persianblog.ir

سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن فرمایید. با تشکر.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام میدونم خیر دیر دیر شده فقط خواستم بگم اگه اشتباه نکرده باشم خانم ملیحه سعیدی سیستماتیک اکولوژی دانشگاه فردوسی خانم مریم حاجیلری سیستماتیک اکولوژی دانشگاه ارومیه و خانم نرگس دریادل فیزیولوژی گیاهی دانشگاه دامغان قبول شدند .

ورودی 87 یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام
من امسال ارشد میکروبیولوژی شرکت کردم میشه منابعی رو که آقای حسینی و شجاع که رتبه ی خوبی در این رشته کسب کرده بودند رو روی سایت بذارید. خیلی حیاتیه! اگه اینکارو بکنید خییییییلی ممنون میشم.

ورودی 87 یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام. میشه منابعی رو که آقایان حسینی و شجاع استفاده کردنو بذارید رو سایت لطفا خیلی حیاتیه
ممنون

ورودی 88 دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

امیدوارم بعد از آزمون ارشد امسال اسم من هم تو این لیست قرار بگیره ...

ورودی 88 دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام دوستان ... از بچه های ورودی 88 زیست شناسی هستم ... میشه درخواست نویسندگی تو این وبلاگ داد؟ من سابقه نویسندگی تو وبلاگ دارم و فکر می کنم یکم وبلاگ نیاز به تغییرات،پست ثابت و ... داره . البته می تونم از بعد ارشد امسال فعالیتمو آغاز کنم ... با تشکر ... راستی آقای وطن دوست هم اینجا نویسنده هستند؟؟؟

سلام.
لطفاً ایمیلتونو بذارید تا براتون دعوتنامه ارسال کنم.
موفق باشید

عباس پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ http://vadiolquran.mihanblog.com/

با سلام وعرض ادب خدمت شما بزرگوار وتشکر بابت وبلاگ مفیدتان،به استحضار شما میرسانم که بنده نیز یک وبلاگ قرآنی دارم ودر صورت تمایل شما مایل به تبادل لینک وهمکاری میباشم.لطفا نظر خود را ابرازکنید.
باتشکر.

saeid یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://safeecharge.ir

سلام"دوستان عزیزم خسته نباشید!!!
سعید هستم دانشجوی معماری دانشگاه باهنر(کرمان)من تازه یه سایت فروش شارژ راه اندازی کردم خواهشی ازتون داشتم اینه منو همراهی کنید از من حمایت کنید و اگه امکانش هست منو گوشه سایتتون لینک کنید تا دوستان و همکلاسیاتون واسه خرید شارژ مجبور به ترک وبسایت شما نشن"
قربون همتون
www.safeecharge.ir
سیف شارژ

زیست شناسان یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

اینجا داره خاک می گیره ها
برای سوتو کور نبودن وب رتبه های امسال زیست رو بزنید

خانم طبسی 50 زیست گیاهی
خانم زنگویی 120 زیست گیاهی
آقای سنجری 104 زیست سلولی
خانم آریا 150 زیست سلولی
یه دوست دیگر هم که اسمشان در خاطرم نیست 148 زیست جانوری

آسمان پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

با سلام
ببخشید امکانش هست که بچه های دیگه هم بتونن توی سایت مطلب بذارن؟
اگه امکانش هست لطفا اطلاع بدین خیلی دوست دارم همکاری کنم.ممنون

ورودی 87 جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام چرا اینجا انقد سوت و کوره؟؟؟؟
بچه ها دلم براتون تنگ شده .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد