نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

ترم آخری ها

سلام به همه

مخصوصا به ترم آخری ها یعنی ورودی های 87

آخرین روزهای کارشناسی ما هم در حال گذره. خود من که تا سوم تیر امتحان دارم اما فکر کنم خیلی های دیگه زودتر امتحاناتشون رو تموم کنن.

این 4 سال با همه خوبی ها و سختی هاش، داره تموم میشه. اگه بدی دیدید حلال کنید.

فارغ التحصیلای ورودی 87 اگر دلشون خواست به وبلاگ اختصاصی فارغ التحصیل ها بیان تا بعد از دوران کارشناسی هم با هم در ارتباط بمونید. آدرسش هست:


www.bio-faregh.blogsky.com


برای همه آرزوی موفقیت می کنم. مخصوصاً کسایی که رتبه های خوب آوردن و سال بعد دارن ارشد می خونن

موفق باشید

======================

پی نوشت: به دوستان محیط زیستی خودمون هم که رتبه های خوبی آوردن تبریک می گم.

رتبه 17 کارشناسی ارشد محیط زیست:محمد داورپناه

رتبه 28 کارشناسی ارشد محیط زیست:سکینه رجایی

رتبه 35 کارشناسی ارشد محیط زیست:زهرا بنجخی

نظرات 5 + ارسال نظر
مهم نیست پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
دیروز آخرین امتحان دوره ی کارشناسیه خودمو دادم واقعا دلم خیلی گرفت بخصوص از اینکه نتونستم از بچه ها خداحافظی کنم دلم براهمشون تنگ میشه برای دانشگاه و گروه زیست شناسی که آخرشم اسمشو عوض نکردن و گروه محیط زیست باقی موند و اتاق شلوغ دکتر واعظی و دکترحسینی برای برد گروه که همیشه با نمره های دکتر رستگار می درخشید یادمه اولین باری که درخشید نمره های بیوشیمی دکتر کاظمیرو روش زده بودن انشاا... سال دیگه رتبه های ارشد هممون روی این برد بدرخشه خلاصه دلم برای همه ی اینا تنگ میشه.
خواستم از همتون خداحافظی کنم .برای همتون از ته دلم آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم یروزی دوباره همدیگرو ببینیم .
والسلام

... چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

کاش به جای حلالیت طلبیدن،مواظب رفتاراتون بودید که نیازی به حلالیت هم پیدا نمیکردین...!!!!!!!!!!!!!!

محمد باقری پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://www. zistazmoon.ir

همکار گرامی سلام
برای آغاز تبادل لینک، لطفا با استفاده از اطلاعات زیر لینک ما را در سایتتان قرار دهید. پس از قرار دادن لینک ما در سایتتان و منتشر کردن آن، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و درخواست خود را ارسال نمایید.
http://zistazmoon.ir/index.php?option=com_jvle&view=jvle&layout=addlink&Itemid=213

شاپرک دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://cellbio90.blogfa.com

سلام
ممنون میشیم اگه به وبلاگ ما سر بزنید و در مورد رشته تون بگید.
عبادات و بندگی هاتون قبول درگاه احدیت.
التماس دعا

رجایی شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://tokan.persianblog.ir

سلام وعرض احترام
شماهمیشه به ما محیط زیستی ها محبت داشتید
فارغ التحصیلی تون رو تبریک میگم امیدوارم این فراغت طلوعی نو باشد
امیدوارم بتونم همیشه با نیمچه زیست شناسان که حالا شدن کارشناسان زیست و تقریبا خیلی هاشون رو میشناسم و باهاشون خاطرات زیادی داشتم همچنین اساتید بزرگواردکترحسینی ورستگار و واعظی که دکتر واعظی با نمره درخشان که به محیط زیستی ها داد همیشه تویادمون میمونه ارتباط داشته باشم
آرزوی به روزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد