نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

نیمچه زیست شناسان

دانشجویان زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری

منابع میکروبیولوژی

با سلام؛ 

من هم به دوستانی که در انتخابات انجمن موفق به جذب آرا شدند تبریک می گم و امیدوارم که تغییر در مسئولین منجر به بروز تفاوت های عمیق در روند برنامه ها شود.   

پیشنهاد آقای زواری را من هم تایید می کنم و پیشنهاد های خوبی هم در صورت عملی شدن دارم.  

  

منابع رشته میکروبیولوژی ، به همراه ضرایب درس ها در کنکور ارشد را در ادامه مطلب برای رفقای علاقه مند گذاشتم . ان شا الله که مفید واقع بشه. 

 

یا حق.

ضرایب دروس : 

زبان تخصصی و عمومی (2) 

سلولی و مولکولی (1) 

میکروبیولوژی (4) 

بیوشیمی (1) 

ژنتیک (2) 

 

منابع : 

میکروب شناسی جاوتز 

میکروب شناسی والکر 

ویروس : زینسر / میکروب شناسی جاوتز  

قارچ شناسی دکتر مسعود امامی 

بیوشیمی استرایر / بیوشیمی لنینجر 

ایمنولوژی ایوان روبت / دکتر محمد وجگانی 

تک یاخته شناسی: H.V Brown & Markel and Voges 

 ژنتیک : کتاب ژنوم 

سلولی و ملکولی : لودیش 

 

البته تمام این کتاب ها نمی خواد بخونی. با توجه به سوالات ارشد در سال های قبل باید سرفصل های مربوطه را انتخاب کنی. 

در ضمن من شماره دوستانی که در دانشگاه تهران  و فردوسی مشهد در حال تحصیل در این رشته هستند را دارم اگر واقعا میکروب رشته انخابی شماست حتما با قبول شدگان سال قبل صحبت کنید. اطلاعات کامل و دقیق را به گفته اساتید باید از دانشجویان ارشد جویا شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

خیلی ممنون

قابلی نداشت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد